Jobbig dag...

Hej!

Käre gud i himelen villken jobbig dag!

Idag har jag gått 1 mil.



I skolan hade vi skolvandring, TRÅKIGT med stora bokstäver! ;)
Fem kilometer till ANGARN! Vem orkar gå fem kilometer till angarn och tillbaka?????
Sen han man knappt äta när vi äntligen kom fram, för då skulle vi leka :(
Sen skulle vi vaaaaannnnnnnndddrrraaaaaa heeeeeeeeeeeeela vägen hem igen! JOBBIT!
Sen så är det ju mina knän som är CP och gör ont hela tiden, så det blir ju inte direkt roligare för mig! :(
Mamma hämtade mig och Linnea på ip så slapp vi gå därifrån, iallafall! ;)

När vi hade handlat och kört hem Linnea åkte vi hem och lämnade hundarna och Filip, så åkte jag, mamma och Anton till stallet!

Mamma och Anton mockade och jag red Calista! Det gick ganska bra faktist, först var hon lite stark men sen när hon lossnade så vart hon jätte fin! Super kul!!!

Sen åkte vi hem och "vilade" sen åt vi. Det var min matvecka så ni ksn ju gissa vad det blev!

KRABBA!!! :D

Det var super gott!

Nu tittar vi på Råttatui (stavning) den är ju rolig! Det var super längesen jag såg den!

Nu ska jag gå in på FB ett tag!
Hörs imorgon!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0