Stopp i galoppen!

Hallå där!

Jag har inte bloggat på en dag, jag vet jag är tråkig, men i allafall har inte orkat blogga.
Jag tänkte berätta om gårdagen.

Igår spelade mamma, morfar och Filip, pappa golftävling, så att jag var hemma med Anton och Isa! Vi gjorde lite allt möjligt! Titta på tv, åt aa typ ;)
Sen när golfnördarna kom hem igen så hade morfar och mamma vunnit hela alltet! kul för er, grattis!
:D

Sen gick jag ner till Bella och hjälpte henne med att höja och sänka hinder, när hon och hennes häst hoppade! ;)

Sen gick jag hem och då var Stefan Wennberg här, för att träna (hemlis om till vad). Det var kul, vi sjöng en massa!


Idag har jag varit på tävling!
Clara Isaksson tävlade på sin underbara ponny Bella! ;)
Super söta begge två :D

I femtio gick de felfritt och fick rosett! (ClerRound)
I sextio så gick det bra fram till näst sista hindret i grunden, med fyra fel med sig stannar Bella :(
Hon stannar igen och blir utesluten :( De gick in på fram hoppningen och tog ett språng för Clara tog inget på banan efter (hon visste inte att man fick)(!)

Synd, men så är livet det är bara att ta nya tag nästa gång! Bra jobbat Clara och Bella!

När vi kom hem till deras stall så lastade vi ur och fixade lite med både Bella och alla saker ;)

Sen fikade vi med saft, macka och ägg! :p
Efter det så skrittade vi ut i skogen med Malin på Fridolin, Clara på Bella och jag på Franke!
HAN ÄR SÅ MYSIG, VÄRKLIGEN URMYSIG! ;)
Stor kram till honom! :)

När vi kom hem till dem så gjorde jag och Clara rent Mules bur ;) Vi möblerade även om inne hos honom!
Han vart super glad!

Nu har jag typ precis kommit hem, jag var ute och hoppade med Sumo först!
Han är ju så söt!

Förresten tror jag att Freja åker hem på tisdag! :(
Det kommer att kännas tomt utan henne ;)
Hon tar ju så "lite" plats! 

 Nu ska jag snart äta tror jag! :D

 Hörs imorrn! ;)
Kram Julia
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0