Trött...

Halloj!

Idag är jag väldigt trött, men jag bloggar lite ialla fall.

Jag tänkte börja med att berätta om går dagen:

Vi åt super goda kräftor och efterrätten var också super god. Det var typ någon marängtårta med någon sorts kräm i, super! :)
Vi hade 3-kamp, tjejerna mot killarna!
Gissa villka som VANN!?!?!

Tjejerna så KLART!
Vi vann med 3-0, hahaha! <3 :)

Sen spelade jag, August, Oscar och Filip fotboll med en ballong inne, villket ledde till...

att jag och August skulle sparka på ballongen, men problemet var ju bara att ballongen inte var där! ;)
Smarta jag! <3
Men aja jag har super ont även idag och foten är blå och svullen +att jag inte får på mig en vanlig sko...

Vi åkte hem från Isakssons vid typ 10 i 2 haha ;)
Och jag gick och la mig vid typ halv 3, lite trött!
Vaknade vi elva idag, av att min lilla lillebror hade tagit min kudde och jag låg utan!

Idag har iallafall vi varit hos morfar och hjälpt honom med att lyfta ner tegel från taket! :)
Sen var jag hos Wilma ett tag, hennes kommpis Kajsa var där också! ;)
Vi spelade Mario galaxy 2, jag har ettan, det är grymt kul, tips att köpa! :)
Vi har ätit pizza och nu sitter vi och kollar på time out!

Idag har jag gått runt med en foppa tofel och en gympasko! ;)

Vi hörs imorgon!
/ Julia

Fever, min ridläger häst 3 år tillbaka! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0