LD X2

LD:n igår gick bra. Med Maik så gick det fort men ganska bra. Vi nollade! Första, andra gick kanon han var lungn och snäll. På trean kom vi väldigt nära och jag tappade stigbygeln. 3:an var på linje efter varandra, så efter tran så rusade han iväg och sen gick resten av banan i farten. Men han hoppade allt och var faktiskt väldigt mysig, men svår. Men jag e nöjd efetrsom det var "första" gången jag red honom.

image description

Tottebus var BÄST, jag var start 6 med M och 10 med T, så bästa Astrid hjälpte mig med Totte och tog även Maik efter! TACK ASTRID! <3 När jag satte mig på Totte blev jag sååååå lättad. Det var sååå skönt att komma upp på en häst man känner! GULL PONNYN <333 HELA banan gick jätte bra! Han  ar snäll och lungn, och bockade inte en enda gång! <333 Jag fick en kanon runda och slutade på 164p. och blev därmed 5e placerad. Är SUPER NÖJD OCH GLAD!!! <33333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0