På fyllning på rosett "hyllan"

Igår tävlad jag ju som sagt dressyr på Grappo och Lulls! :D DET VAR AS KUL!!

Jag vann (haha, oväntat) över Dalia och Lemon som var mina enda konkurenter! ;) Med Lulu kändes allt kanon och det stämde perfekt! Det var en såååå härlig känsla! ;)))

Grappo var lite spänd som alltid vid tävling, men jag är nöjd. Han var inte lika hög och spänd i nacken som han kan och brukar vara (på tävling).

Men med Lullan fick jag 172p. Villket motsvarar ca 69 % villket jag är super nöjd med <33
Med Grappzi fick jag (165p.?) Typ 65% Kan inte det exakt i huvudet! ;)

Det var allså med LULU som jag VANN! 


Bilden tagen från Mecedes (photobelle.blogg.se)

Kommentarer
Postat av: Whattes<3<3<3

Duktiga du!

2012-04-15 @ 08:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0