*RUBRIK*

Hejehej!
Som ni vet händer det inte så mycket förutom att jag har ont i knät och äter smärtstillande. så därför undrar jag om inte ni kan skriva lite komertarer med antingen önskeinlägg/this or that eller kanske allmänna frågor? Vill ni att jag ska hissa ovh dissa saker här på bloggen? eller vill ni höra mina åsikter? eller kanske lite "info" om min djur eller vad som, ert ord är min lag ;) haha!
Idag var det iaf Lucia på skolan och jag var där (trogen). Haha, möttes av blandannat ett "hej krigarn" haha, tyckte jag va lite gulligt! ;) :* måste varit det sämsta lucia tåget i världshistoren på vallentuna friskola! ........
Så kass var vi (nästan alla, inte alla). Sen åkte jag och pappa till kista och köpte tre par mjukisbyxor, en tjocktröja och en t-shit till mej! mjukisar är det ända jag kan ha på mej nu, för knät! :) och det är så skööööönt, men inte så snyggt! Men behövde lite påfyllning ;) jag och pappa fikade iaf där och sen handlade vi, och sen så gick vi och åt lunch! :)) åt sushi, det var gott! :D sen åkte vi hem var hmma ett tag och sen åkte vill till Olmed och provade ut mitt knäskydd. Sen blev det lussefirande på dagis, duktiga små barn. Nu ska jag kila, kolla på jukkalendern! ;)
 
Vi kan  ju höras senare men komerntera på nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0