Frågestund...

Nu (lite försenat kanske men i allafall) kommer svaren till frågestunden!
Jag kommer inte att svara på privata frågor som jag tycker är min ensak.

Postat av: Anonym

Förlorat en nära vän eller fått en sämre relation till personen?
Var köper du oftast kläder?
Hur gammal är din häst? :)
Hur många år har du haft din häst?
Finns det någon kompis du skulle vilja träffa oftare?


1) Ja, tyvär
2) Oj, villken svår fråga...
Det är väldigt olika! Men typ HM, NY, Gina.
3) Min ponny är 21 i år, men hon beter sig som typ 4! :P
4) Många år har ingen koll på hur många faktist.
5) JAAA, det finns flera!

Postat av: Vera

Vilket ben på aron är sötast?

HAHA VERA!! Jag vet faktist inte... Höger fram kanske?!? ( för er som inte vet är Aron en häst)


Postat av: Anonym
Gillar du någon just nu?
vilken skola går du i?
bästa kompisarna?
hur många har du strulat med?
Finns det något du verkligen ångrar i ditt liv, isf vad?


1) Ja, det gör jag men jag tänker inte avslöja vem...
2) Vallentuna Friskola
3) Många, men de som står mig närmast och jag kan prata med allt om är Linnea Bocké, August Wennberg och Oscar Isaksson. <33 Älskar er!
5) Nja, inte vad jag kommer på nu i allafall.


Postat av: Anonym

har du strulat någon gång isf med vilken?
när började du rida?

2) När jag var ca 3 år allså i år 11 år!


Postat av: Linnea

Kan du göra videoinlägg?
Kan du lägga in fler bilder
Vad tycker du om mig? Ärligt
Kan du inte göra ett videoinlägg när du svarar på alla frågor :) <3

1) Nej, jag vet inte hur mabn gör :P
2) Japp, det kan jag! :) jAg försöker lägga upp mer bilder!
3) JÄTTE BRA oftast! <33 nerå I LOVE YOU! <33
4) ovan



Kommentarer
Postat av: linnnea <3

neeeeeeij jujja <3 älskar dej me :* <333

2012-02-09 @ 15:22:50
Postat av: madde

Fin blogg! ;)

Läste att du inte vet hur man gör videoinlägg så jag tänkte berätta det!

Du måste skaffa videofy.me först, där skapar du ett konto. Du MÅSTE ha samma epost adress och lösenord som du har till bloggen!

Resten, asså hur man laddar upp och så kan du läsa om på videofy.me :)

Hare! Kram <3

2012-02-28 @ 11:10:22
URL: http://mylifeazzmaddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0