LD idag!

Idag tävlade jag LD på Annie och Torsten!! Super kul var det!

På Totte bus fick jag 60,5 p, jag är väldigt nöjd med den ritten!!
På framhoppningen han jätte lungn och fin! Inne på banan blev han  as taggad :D Han bockade 2 ggr innnan startlinjen och 2 ggr efter första hindret! Sen flöt det på bra! SÖT PONNI! 
Mitt mål med honom var att komma runt UTAN att bli av bockad! Och det lyckades jag ju med, även om han bockade flera gånger! Han var väldigt stark men kontrolerbar (enligt mig) ! :P



Annsan kändes okej, inte kanon men okej!

Det son störde mig var att det kändes bättre med Annie än vad det gjorde med torsten men med A fick jag 59,5 p på :P

Aja, det gör inget :D Jag är nöjd i helhet med dagen!

Söt ponnyn Annie får stå för dagens bild! 

Hoppas ni har haft en bra dag!?

JULIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0