What are words, If you really don't mean them when you say them?

Hej!

Jag tänkte berätta lite om i söndags. ( När jag tävlade )

Jag tävlade på Annie! <3



Det gick ganska bra, jag är GANSKA  nöjd!
Men det var roligt. På framridningen var hon lite seg och allmänt ofokuserad. Inne på banan så var hon också lite seg, men lite spänd också. Allt gick GANSKA bra ända tills vi skulle skritta på långa tyglar...

Man kommer i vänster varv vid A, sen ska man göra en "kort" snett igenom. (från första bokstaven på långsidan och till mitten bokstaven, på andra långsidan)

I hörnet när vi skulle svänga var hon SÅÅÅ OKONCENTRERAD så ena frambenet trampade hon med utanför dressyr staketet, jag fick banka in benet på henne!! TOK PONNY! :P Aja, det gör ingenting, jag fick 164 poäng.

Jag är nöjd i allafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0