Sorry :)

Ojoj, har inte hunnit blogga på två dagar nu...

I fredags var jag för trött, men jag hoppade i alla fall LG <3 (Lilla Gubben för er som inte vet) ;)

Söt ponny!

Det gick väldigt bra <3<3<3

Whity, är ju knäpp! Flyger hit och dit, välter hinderstöd o.s.v!



Igår hände igentligen inte så mycket, eller jo juste!!!
Nytt i garderoben vart det för mig!

Tröja, 299 på stadium

Sen köpte jag även ett par jeans på H&M 399 kr. Mörk blåa med typ gula detaljer/sömmar på.

En topp T-shirt modell på, med genomskinliga paljetter på blå och vi randig.
En topp till fast med lite längre armar på, halv långa. Blå och vit randig även den.

JAg var i  med Wilma, hennes mamma och mormor (haha).

Vi fikade och åkte sedan hem.

Vi bytte om och åkte sedan till stallet för att rida!
Vi red ganska länge typ en timme, is kallt var det!

 ÅÅÅÅ, sommar!!!! <3

På kvällen kollade vi på Gladiatorerna! (stackars Garry, de måste gjort as ont)
Vi käkade så klart lite snask också!!!

JULIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0