Today!

Hejsan, Inte skrivit på länge jag vet, men i allafall...

Mitt tangentbor cpar!? Hur gör man då?? Om jag ska skriva Ö Men va faaan, nu funka det helt plötsligt! WTF???
Nu ska jag förmodligen kolla FB och bloggar, sen blir det ridskolan, hoppning förmodligen med sötponnin Frosty!
Bilden försteller Frosy! Sötis! <3

I söndags tävlade jag btw! Det var super kul!!!!!!

JAg tävlade bästaste Annie och Tottebus! <3

Men Annie kom jag trea, alla stämde, jag kände avstånd och la henne rätt på alla hinder!
Här kommer en bild på när jag hoppade henne på hoppkursen i julas! :D
Stort hopp!!

Totte bus gick det mindre bra med...
JAg får startsignal och gör halt hälsar och kommer sen fram iskritt igen (för att inte stressa upp honom) då helt plötsligt FLYGER bokstavligen han rakt upp i luften så jag flyger av! :D BUS
Men vi hade inte kommit över starlinjen än så att jag fick hoppa upp igen och hoppa banan, vi kom runt med 4 fel. ganska nöjd i allafall faktist. HAN VAR SKIT PIGG!!!!

Hahahaha, ganska kul!!

Bus ponny! <3<3<3

Aja kram kram

JULIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0