Dag 5, en bild och ett inlägg om din favorit läger häst!

Heej bloggen!!!!

Länge sen :P hahahaha! ;)

Idag ska jag göra ett inlägg om Sjöstjärnans Fever, den bästa ridläger hästen EVER! :)


Här är en redigerad bild på honom (bilden tagen från olivias blogg oliviagovik.blogg.se)!

Han är en stor D- ponny på 147 cm
Han är 13 år i år, han är allså född år 1999
Han är en brun valack
Fever kom till Sjöis år 2002

Fever är en ganska tunn och ädel ponny som har ganska lätt för att gå i form. I hoppningen har han varit väldigt jobbig de senaste åren och typ bara har stannat hela tiden. Men första året jag hade honom så hoppade vi 1 meter tillsammans! :) Ute i skogen är han snäll men väldigt ofta väldigt pigg!

Han är lagom pigg och lyssnar bra på sin ryttare. Detta är en häst jag gillar STARKT!

 Jag för ca 4 år sedan! (liten plutt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0