Heeeeeej!!!!!!!

Tjenare mannen! ;)

Har inte bloggat på ett tag nu, aa eller bara igår! :P

Men iallafall, Igår så red jag bästa Totte-bus igen! Awww hen e bara sååååååååååå himla sööt! :D<3
Vi red ute med Johanna. Det var väl skojit, men jag tror att alla var ganska taggade för att leka innan :/ Menmen!

Idag var klassen först vid "kvarnen" och spelade kubb och sånt, till lunch grillade vi korvar! :D
Det var mysigt! <3
Vi började vid 9 och slutade 11.30 skööööööönt!

Sen åkte jag till ridskolan för att rida Lill ponnyn! Hon är ju bara så himla söt så man dööööör! <333
Jag (och Minette), Vera (och Frosty) och Paulina (och LG) skulle leda ponnyridningen vid dagis! Det var såå kul att få rida henne igen! Hoppas att Michelle och Paulina lägger upp alla bilder de tog på bloggen snart.

Sen så åkte vi (jag och pappa) hem och nästan på en gång åkte vi till "kvarnen" för att Anton hade dagis picknick! sen åkte vi hem till oss (med Farfar, Isa och Mormor, morfar kom senare) för att fira Filip som fyller 9 år idag, GRATTIS! Vi åt tårta och fikade och nu sitter jag här.. :P

Haha, nej men det var typ vad jag har gjort sen senast! :D

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0