Mästarnas Mästare

Heejsan!

Som ni ser på rubriken sitter jag och kollar på mästarnas mästare, final idag!! (har inte följt det tidigare menmen)

Wennbergs har åkt hem och vi är forever alone igen! :P haha, nejdå, men idag har det varit en ur tråkig dag lika väl som igår!

Jag har inte gjort särskillt mycket, suttit vi datan och chattat och smsat det är väl typ det. Men jag tror att jag längtar så mycket till Sjöis så att jag inte tycker så mycket annat är så kul! :) Men snart är det dags! :D Det är bara 13 dagar kvar och jag längtar som tusan, har inte så mycket att blogga om, men jag tänker göra en sån här "en bild från" ...   slänger upp den snart..

KRAMAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0