Silverkannan!

Jag var ju med i Silverkannan och det var kanon kul! :)

Jag hade Annie, hon var snäll men blev liiite seg till andra vändan!

omg 1

Det gick bra jag var nöjd men vi fick tyvärr ett pet på hinder nr 6?
Hon blev lite lång i "kurvan" och de ledde till ett bak-bens pet. Efter denna runda var jag helt slut och undrade hur fåglarna jag skulle orka rida en gång till!?

omg 2

Hon blev lite seg och ville inte riktigt hoppa på framhoppningen, detta ledde till 3 stopp och en avramling XD hahahaha, ne men jag ramlade av och gjorde illa foten, kände det på en gång men inget skulle kunna stoppa mig från att nolla en runda...

Jag var as taggad på att nolla!!!! :) Sagt och gjort, vi nollade! :)))



Jag var super nöjd, men hade jag inte petat i första hade vi blivit tredje placerade! :P :) Lite störande men men..

Matilda vann, Linn kom tvåa tror jag och Agnes kom trea tror jag! :P :)

KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0