SOMMARLOV!!!!!!! :DDD

WOOP WOOP, IDAG FICK JAG SOMMARLOV!!!!!!!


Aja, det var kul och "alla" som sjöng och spelade var duktiga...  :P Hahaha! :D

Men idag så har jag som sagt haft skolavslutning, efetr den så åkte jag och mamma hem, sa till Filip som redan var hemma att vi skulle åka iväg ett tag, smmtidigt så bytte jag om. Sen så åkte jag och mamma tll my one där vi köpte ett jätte fint kingsland regnställ till mig+ rosett gummisnoddar och vanliga svarta snoddar!

Men My one hade inga fina/bra grimmor eller några "bra" ridbyxor så vi åkte till City Gross (nej, jag skojar inte, de har en hel häst avdelning som hade lite av varje). Där köpte vi ett par ridbyxor till mig, men inte heller där hittade vi någon grimma och grimskaft! :P

Vi åkte och hämtade Anton på dagis och åkte vidare till hööks för att köpa grimma och grimskaft. Vi hittade TILLSLUT en grimma jag kunde tänka mig, så vi tog den dessvärre så fans det inget grimskaft som jag ville ha, men jag tog ett där iallafall, det kändes ju liiiite jobbigt att åka tiull yttrerligare en butik. Sen köpte vi även en påse häst godis till Sjöis!

Sen nu på kvällen har jag packat inför Sjöis och även inför maskerad hoppningen imorgon! :D Imorgon får ni veta vad jag co h Michelle ska vara! ;) :D

KRAMAR

image description

Kommentarer
Postat av: Felicia

nu hittade jag :D fiin blogg! <3

Svar: Tack! har inte uppdaterat någonting sen i sommras men tänkte dra igång nu igen!! <3
Julia Lindblad

2012-08-28 @ 19:10:42
URL: http://feliciamyrheim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0