Thena bloggeeen! :)

Tjenare bloggen!

Idag har det inte hänt särskillt mycket mitt liv är rätt tråkigt just nu ;)

Idag så har jag varit i skolan och det var väldigt tråkigt, som vanligt! :P
Btw så  fick vi reda på att vi skulle ha ett stort termins test imorgon, i matte...
jag frågade läraren, men du måste man inte säga till 2 veckor innan det är prov (så är reglerna i vår skola) Gissa vad jag fick för svar!

Men det är ju bara ett litet test, då blev min motfråga hur stort detta skulle vara, och svaret blev...

Typ bara 30 uppgifter, *jag gapar*! I vanliga fall så har vi prov på ca 12 uppg.

Kul inlägg detta blev, men men, har inte så mycket att skriva om, snart kommer "en bild från" inlägget! :)

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0