Gladiatorerna

Nu sitter jag och kollar på Gladiatorerna! Hehe...
Aja, men idag har jag som sagt varit åå volleyboll och på bio! Volleybollen gick kanon, Conna spelade dock inte :( men Vallentuna, Elverket vann med 3-0 mot skelefteå! Kulkul! Sen åkte jag med Nellie till Kista, där kollade vi på bio (Kvarteret Skatan reser till Laholm) den var bra Tycker jag. Den var rolig och så, haha, när bion var slut så sa en kille eller tjej typ i 567 åldern. (kunde lika Järna varit båda): den var tråkig! Både jag och Nellie började fnissa och viskade till varandra: Hahaha, -det var för att det var för många "vuxen" skämt! Hehe!!! Sen gick vi i lite affärer och så! Kram Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0