Veckan...

I onsdags var jag i täby med Bella (!)
Vi var på bio och såg: EN GÅNG I PHUKET. Den var as bra, tycker jag! :)

 

Haha, den rekomenderar jag till er som läser!


I torsdags så var jag på Tom Tits Expriment!

 Det var kul och jag åkte någon snurr-grej! :P

 Man styrde den med överkroppen och så snurrade den åt olika håll! :D

Sen på kvällen efter Tom Tits, så var jag och Bowla med bästa Linnea, August och Hanna! <333
Åååå, vad mysigt det var! Hehe, LINEA, hihihihi!!!
Och jag fick strike FÖRST så då fick jag en läsk av LINEA (!) och August, efter som att de inte fick någon strike! :P

Igår

Så hade jag hoppgrupp kl 13-14 istället för kl 18-19 :)
Jag hade LORD, ovanligt va!? Det var super kul! Han är ganska lik Lilla O i sättet han hoppar på! Han blir oxå upp med huvudet spänd hals och öronen spikt rakt fram! Han är lika feg som henne också! Hehe!

Jag hade inte ridit honom på jätte länge, så det var kul, men det var nog för att han är så pass lik Lillo som det gick så bra! Sen red jag Lillo på graman för första gången! :D Det gick kanon! Jag som inte ens brukar kunna stanna från trav kunde STANNA från galopp! :D <3333

 


Idag

Ska jag på "fest". Görels fyllde 70 i tisdags så vi ska fira henne! :D  Jag vet inte vad jag ska ha på mig bara! Men det blir nog bra tillslut! Idag är det ju Andra chansen oxå! Hmmm, vem hejar ni på? Jag har ingen riktig koll på villka som är vilka som är med bara! :P Ha en bra dag!


JULIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0