Jag

Nu tänkte jag skriva en liten själv pressentation elr. nått. med tanke på att jag har många nya läsre och dem inte vet vem jag är!
 
Hej! Jag är en tjej som är född 1998, 14 år allså. Jag älskar hästar och har en egen som heter Molstabergs Lilla O och sedan hyr jag även en ponny. Sjöstjärnanans Fever, som ni kanske kan lista ut kommer han från Sjöis ;)
 
Jag har två kattungar och en hund plus våra 4 hästar varav 2 är mina då. Vi hyr ett stall som bara våra hästar står i. Jag bor i Vallentuna, Stockholm. Vill mnu veta något mer kan  ni bara kometera och jag lovar att svara på alla komentarer!
 
Lilla O
 
 
Fever när han kom, här var han verkligen super smal :(
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0