Tävlings dag!

Hej alla!
 
Idag har jag varit på tävling med Clara och Malin Isaksson. Båda två var super duktiga och hästarna var kanon bra! :D Dosse som är Claras häst, är ju bar 4 år och skötte sig exemplariskt med tanke på att han aldrig tävlat förrut, så idag var det första gången han tävlade någonsin! Tror att dem skrapade ihop välförkänta 64% om jag inte missminner mig. Malin red på sin otroligt vackra Fridolin, som även tävlade i Falsterbo i sommras. Dem skrapade ihop typ 70% tror jag, Detta inebar att dem fick en välförkänt första plats! Super Fridolin!!
 
Annars har det inte hänt så mycket idag, dressyr tävlingar tar ju hala dagarna -.-
 
Kommer bilder från mobilen sen! Kanske slänger in ett inlägg därifrån oxå, sen.
 
Kram kram
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0