Hejsan svejsan!

Idag kommer det efterlängtade önskar inlägget, två till och med kanske.

Vimsa har skött sig kanon bra dem senaste dagarna!
I måndags tränade jag för Anna och det gick jätte bra. Han var seg från början men han bättrade sig fort.
Anna provade att gå bakom med en långpisk och petade då på honom när han inte svarade på mina hjälper. Han MÅSTE svara när jag säger åt honom! Det funkar inte annars.

Igår var han kanon fin! Han hade bra framåt bjudning och jag kunde släppa mina ben och sa bara till honom när jag behövde. Jag red på fältet och galopperade lite när jag ridit klart, för hans kondis, den är inte så bra så den håller vi på att träna upp!

Idag kommer han få gå ut och ta det lugnt och ut och skritta tror jag det blir. Imorgon bli det hoppträning för Hannah, ska bli kanon kul!
Imorgon åker även Clara och Dosse till SM i Värmland. Jag önskar dem all lycka till som går!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0