Länge sen sist!

Hejsan. Länge sen sist...
Dåligt av mig. Men har kommit hem från konfirmations lägret nu iallafall och ska bättra bloggen.

Vimsa har fått en lite längre vila på typ 2 veckor nu. Han har gått 6 dagar efter det nu, så idag får han vila och så kör vi lite markarbete imorgon tror jag. Lite bommar och block kan han behöva. Nästa vecka ska jag hoppa någonting tror jag. Måste hoppa honom lite så jag lyckas komma runt en bana på tävling sen. Har ju anmält mig till en hopp tävling den 31... Ska bli spännande, man jag ska iallafall rida en ung ponny LD utan omhoppning, bara komma ut och hoppa på annan plats osv. Hoppas att Kungen håller sig i skinnet....

Tänkte att jag kan skriva ett av er Önskeinlägg nu. Så blir det lite fart här igen. Puss och Kram

"Prinsessan och hennes nya lyckliga lilla tjej, saknar henne något otroligt"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0