Dag 10 - Favoritutrustning till hästen

Jag tycker om att matcha lite "classy". Inte otroligt färgglatt eller så, eller inte allt i alla fall... haha.
Dock tycker jag att det är snyggt om man har tex ett orange schabrak, så kan man antingen ha orangea lindor till och resten svart/grått/vitt. Men jag tycker inte att man ska ha lindor, schabrak, tröja, ridbyxor osv i samma färg.
Jag har nog ingen sådär riktig "favvo outfit".
 
Här har jag smutsiga vinröda lindor, svarta boots, min vrk jacka med vinröda detaljer som i övrigt är marinblå, gråa ridbyxor, Vimsa har sitt fina täcke.
 
 
Extremt suddig bild på jackan men hade ingen bättre, på ryggen ser ni det vinröda vrk märket, plus att sömmarna är vin röda. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0