Dagen ridpass- Måndag 16 December

Tränade som sagt för Anna idag!
 
Vilken drömponny jag har, han var helt underbar. Bara flög fram och var super duktig. Jobbade mycket galopp, mycket enkla byten, mycket för att han ska stärka sig. Duktig som attan var han! :) Sen jobbade vi även med den förvända som jag tycker gick hyfsat idag, plus skänkelvikningarna som han fortfarande vissa dagar har lite svårt för, men det löser sig snart. Måste bygga upp hans kondition så att han orkar, dock hade det ju varit enklare om det vore snö och man kunde ut och galoppera, det tycker han är så kul också!!
Har tyvärr inga bilder eller filmer då varken jag eller mamma har något minne på telefonen. Ska försöka tvinga henne att fota lite med kameran någon dag.
 
Hittade förresten massa ovisade bilder på picasa igår så det blir nog bra, bland annat från i somras, som Hedda fotat, även från Vallatorp med laget som mamma fotat, plus att Josefine fotade lite i lördags. Dem senaste bilderna har jag dock inte hunnit ladda in i datorn än. Får se om jag gör det ikväll eller imorgon kanske..
Fortsätter att göra lite tidsinställda så att det kommer upp minst 1 varje dag, tidsinställt alltså.
 
Bilder från markarbetskursen på lilla Lundby för ett par veckor sedan. Duktig ponny!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0