Dagens ridpass- Torsdag 26 December

Blev inget ut idag.. Vi kom iväg alldeles för sent så det hann bli mörkt. Joggade honom i ridhuset istället. Fast först klippte mamma honom medans jag städade skåpet och mockade. Så pysslade jag ett tag med honom och red som sagt lite nere i ridhuset . Joggade bara lite så inte så mycket att skriva om... Han var jääätte pigg och glad. Jobbade med att hålla honom lugn och att han skulle lyssna på mig. Så gjorde lite serpentiner som jag gjorde volter i varje båge..
 
Så här bra är jag på att rita i paint, hahah.
Nej men det blåa är vanlig trav och det gröna volterna i samlad trav.
Det var en övning jag jobbade mycket med. Sen jobbade jag lite enkla byten för att ta tillvara på energin lite, och det blev rätt bra tillslut. Sen kom morfar upp och jag, han och mamma hjälptes åt med att fixa Klack, Plopp, Rosita och Giraffen idag.
 
Förresten, vet ni vad jag har gjort idag?
 
 
 
Jag har beställt en Canvas tavla på mig och Vimsa. Som jag ska ha på mitt rum. Kommer att bli jätte fint när det är klart! Den här bilden blev det i alla fall;
Fast inte med texten och så, kommer att bli kanon!
Jag är allmänt taggad på allt nu! Let's go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0