Jag vill ägna ett stort tack till

Min mamma och min morfar.
Utan dem hade jag inte kunnat åka på tävlingar, inte på hela året. Morfar har varit med på näst intill varenda tävling, vilket är några stycken.
Mamma är alltid med på tävlingar, om hon inte är bortrest. Vilket hänt 1 gång. Morfar är med så ofta han kan, och han kommer nästan alltid till stallet och åker med oss och hjälper till att lasta.
Under hela det här året kan jag komma på 1 tävling han inte varit med på. Möjligt är att han inte varit med på flera men kommer inte på flera nu. Det är super skönt att ha folk som vet vad som ska göras med på tävling, och som känner både mig och Vimsa.
 
Så ett stooooort tack till mamma och morfar som gör det möjligt för mig att överhuvudtaget komma ut och tävla!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0