Sen sist

 
 
I torsdags red jag Vimsa i ridhuset, joggade bara lite jobbade lite galopp, eftersom att han var så duktig i onsdags så fick han gå lite lugnare! Ganska duktig var han i alla fall!
I fredags åkte jag och handlade julklappar i Täby centrum tillsammans med Josefine, super mysigt. Vi åt på vapiano och strosade runt där ett tag. Vimsa vilade..
Igår red jag ut barbacka, han var super busig och jätte pigg, men kul var det i alla fall! :)
Idag fixar morfar honom då jag har sovit hos mormor igår till idag. Vi har bakat och lagat julmat, tradition ;)
 
Sen har det inte hänt så mycket, hade kunnat blogga från mobilen igår om jag hade haft något internet men det har jag ju såklart inte....
Fixar ännu fler tidsinställda nu.
Som ni sett har även en ny design kommit upp, Tack så mycket Tova!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0