Verkar lovande..

Haha, har totalt glömt att blogga idag.
Vi har iallafall åkt till en strand idag och solade och badade lite där. Sen åkte vi hem och tog det lite lugnt ett tag. Sen skulle vi spela fotboll och såklart hoppar knä h-vetet ur led. Som tur va hade jag mitt knä skydd på mig annars hade jag förmodligen inte legat i sängen nu utan på sjukhuset. Blir så trött på att det inte funkar. Känns bättre nu och det hoppade inte iväg så mycket men gör så satans ont. Hoppas jag kan gå imorgon. Men det tror jag.

Ska försöka bättra på bloggingen redan imorgon. Sen ska jag även skriva era önskeinlägg antingen på torsdag eller när jag är hemma. Kom gärna med fler, vilket kan leda till bättre uppdatering!

Nu ska jag sova, godnatt folket


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0