Hejsan!

Hej, nu var det längesen igen... Fy på mig.
Men iallafall tänkte jag berätta någonting som fem allra flesta redan vet, vi har köpt en ny ponny till mig. Lilla O åkte i lördags och Fever åker den 22 maj. Efter det hämtar vi hem honom så fort vi bara kan. Om vi har lyckats blivit av med Lura och Calista då också. Honom ska vi nämligen stalla upp på Torsholma. För er som inte vet var det ligger, det ligger typ i Frösunda.

Lite fakta om den blivande kungen:
(Tagen från Carolines hemsida: http://carolineahlensaf.wordpress.com/)

"Linsa Vimsalabim 37-0065

Welsh Cob sektion D, godkänd för avel och innehar licens.

Född 2008, svart med vita tecken.

Linsa Vimsalabim är en otroligt harmonisk och samarbetsvillig hingst. Han rör sig samt hoppar fantastiskt bra och kommer under 2013 debutera på tävlingsbanorna i såväl hoppning som dressyr.

3000 kr + eventuell dygnsavgift á 100 kr."

Vi var och provred honom för ca 2-3 veckor sen tror jag. Han var helt underbar super mysig ponny alltså.
Vi blev kära ganska snabbt både jag och mamma och bestämde oss för att köpa honom. Nu hoppas jag på att få hem honom så fort som möjligt.
Stamtavlan kommer på bild här ?nere?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0