Lilla O <3

God förmiddag på er!
Min dag idag har bestått av städning av mitt rum.. Eller hann inte bli helt klar men ska fixa det när jag kommer hem. Snart ska  jag gå upp till stora vägen och så ska Anna (Lilla O's ägare) hämta upp mig där så ska jag följa med henne ut till Munsö där Lilla O står nu och hälsa på! Tänk att det är en hel vecka sen hon åkte ifrån mig nu... saknar henne otroligt mycket men jag vet att allt kommer bli bra i slutändan.
 
Sen så ska jag hem och rida Calista för mamma ska hjälpa mig med Fever idag så vi byter lite!
Imorgon är det tävling igen. Ponny allsvenskan i dressyr omg 2 div III. Den här gången är det på Vallatorp och jag är taggad till tusen!!!!! Jag ska rida två klasser, en LC:2 som för klass och sen LC.1 som lagklassen går i. Ska bli cp kul!
 
Igår var jag hemma hos mormor och hon fixade mina naglar, hon har precis börjat göra sånna här gele naglar så jag var lite försöks kanin, men det blev as bra jag e super nöjd! Annars gjorde jag inte så mycket igår.
 
Men nu ska jag snart gå ut för att möta Anna, men vi hörs senare bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0