Tävlingen

Hej allihopa!
Tänkte berätta lite om tävlingen. Som ni säkert vet så tävlade jag i söndags och det gick individuellt åt helvete rent ut sagt men sånt e livet ibland, var dem sämsta poängen jag ridit på på super super länge. Vilket inte var så kul. Förklassen var LC:2 vilket är ett väldigt konstigt program.... Han kändes iallafall ganska avslappnad inne på banan men galoppen var TOTALT KAOS i båda klasserna. Förklassen kat D, vanns av Moa Hjerten på Flowerhill Oreo, grattis!! En från
vallentuna också. Lag klassen då, gick i LC:1 vilket är ett betydligt mer logiskt program än c2.. Han kändes fortfarande ganska avslappnad men dock var galoppen även här totalt hemsk. Så det var Inge kul. Fever var jätte jobbig och bjöd inte till överhuvudtaget. Var jätte besviken över hela dagen faktiskt. Laget kom dock 2a och vi är därmed i final!! Jag har dock valt att hoppa av finalen då inte Fever har känts någe kul dem senaste gångerna och jag vill att det ska gå så bra för laget som möjligt. Så med stor sorg har jag sagt upp min plats till Moa som ska rida finalen tillsammans med Hedda Ida och Clara! Jätte synd men kommer vara där och heja på dem, ska även se till att fixa en maskot..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0