11 saker ni inte visste om Vimsa:

1. Han är godkänd hingst
2. Han blev godkänd först som 4 åring (tror jag va? bra koll)
3. Han har ett föl, som heter Ferdinand och är korsning friser- welsh cob.
4. Han har en tjej, eller han tycker det i alla fall. Hon heter Stella men kallas för Klack
5. Han beter sig som en bebis
6. Han ska tugga på allting hela tiden.
7. Han tycker det är jätte kul att hoppa, för det mesta.
8. Han älskar att gosa
9. Han älskar godis
10. Han äter sånna här salta kringlor. Som man kan köpa på tex lidl, stora mjuka lixom.
11. Han äter det mesta, inklusive människomat.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte ha lite mer bilder i dina inlägg? :)

Svar: Jo, när jag får tillbaka internet på mobilen. Har nästan inga bilder på Ipaden... :)
Julia Lindblad

2013-10-31 @ 14:51:07
Postat av: Anonym

Han gillar bananer också ;)

Svar: Har jag aldrig provat ge honom, hahah :))) men det ska jag prova någon gång då :)
Julia Lindblad

2013-11-01 @ 13:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0