Gonatt på er!

Ville bara titta in och säga godnatt till er! 

Har varit hos lilla prinsessan idag, hon verkade må bra och skötte sig super på hoppträningen! Duktiga lilla hjärtat. När jag skulle åka därifrån började jag gråta och kunde typ inte sluta så jag skrattade lite åt mig själv för att jag grät så det blev lite kul, haha!
Nej med det var jätte roligt att träffa henne igen, men ändå jobbigt. Hon är ju liksom min. Känns jätte konstigt att det är jag som frågar var saker och ting ska ligga och att det är jag som frågar om hon ska gå in i boxen eller stå på gången, det är ju jag som bestämmer, hon är på fel ställe. Hon ska stå hemma hos mig med Lura och Calista. Jag tror att det är förtjust jag faktiskt inser hur mycket hon betyder för mig. När dem kom hit första gången och tittade på henne började jag förstå att hon inte kan vara min för alltid. När dem kom och provhoppade henne någon vecka efter och Anna frågar hur jag mår så verkligen inser jag vad hon betyder. Det går fortfarande inte att hålla tillbaka tårarna när jag tänker på henne ibland. Min lilla prinsessa! Jag är jätte glad att hon kommit dit hon kommit dock, hon verkar trivas bra och hon är mer än omtyckt! 

Pappa åkte och fixade Vimsa medans jag kollade på solsidan så han gick inte idag heller, imorgon blir det nya tag. Barbacka förmodligen... 

Vilket konstigt inlägg, värsta deep ju, jaja godnatt på er! 


Hoppas ni Haft en bra dag, det har jag! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0