Inget att skriva om

Godkväll på er! 
Ledsen för dålig bloggning både idag och igår... Har inte något internet på mobilen vilket innebär att jag måste blogga på datorn eller på Ipaden... det kommer att bli bättre så fort jag fått tillbaka internet igen :) 

Jag och mamma var på sadelmagasinet idag och lånade hem 2 dressyrsadlar och 2 hoppsadlar. Jag provade båda dressyrsadlarna idag, en trivdes Vimsa med men jag trivdes inte så bra med någon av dem... Ska prova dem någon gång till så jag får känna på dem igen. Vimsa var lite bångstyrig, okoncentrerad och gick varken att bromsa eller gasa på, men han är ju världens finaste så vad spelar det för roll? Haha, nej men man kan ju inte kräva någonting när han inte gått på en vecka...

Förresten har veckoplaneringen ändrats lite. KM i dressyr som det nu är bestämt att jag ska rida går på lördag. Eventuellt rider jag en liten pytte klass som förkläds till hopp KM på söndag. Kanske en 70 cm. Annars kommer jag att åka till sundby ridklubb och titta på Lilla O när hon och Alva tävlar. Förmodligen blir det att åka och kolla på Lilla O eftersom att Vimsa vilat hela den här veckan... Vi får se hur han känns i veckan helt enkelt. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0