Snabb veckoplanering

Söndag: 
*Hälsa på Lilla O.
*Fixa hos Vimsa ev. longera/rida lite.
Sen bara ta det lugnt och hälsa mamma välkommen hem :)
 
Måndag:
*Följa med pappa till jobbet för att sälja blommor tror jag.
*Fixa sadlarna
*Rida Vimsa
 
Tisdag:
Inget speciellt förutom att rida Vimsa.
 
Onsdag:
*Praoa på Lövsta Stuteri, ska bli super kul!
*Hoppa Vimsa tror jag. Förmodligen ska Hannahs syster Mickan prova hoppa honom lite också.
 
Torsdag:
*Praoa
*Rida Vimsa om  inte mamma gjort det.
 
Fredag:
*Praoa
*Rida Vimsa
 
Lördag:
*ev. Tävlings fix
*Kanske rida eller så får han spara på krafterna
 
Söndag:
*ev. KM dressyr annars rida som vanligt
* Annars kanske följa med Mickan som groom när hon ska starta deras 4 åring för första gången på riktig tävling.
 
 
 
*Ta det lugnt.
 
Så kommer min vecka se ut ungefär!
Tänkte bara påminna er om att ge mig tips på vad jag ska göra för inlägg eller så så att NI tycker bloggen är bra!
 
Ha det bra så länge!
(Klack och Mickan får stå för bilden. Det var idag på Klacks första tävling en pay'n jump på Lilla Lundby)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

KM dressyr är på lördag! :)

Svar: Jag vet, veckoplaneringen har ändrats lite... :)
Julia Lindblad

2013-10-28 @ 23:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0