Bad update, again...

 
 
jaja, gårdagen bestod helt och hållet av plugg... Mamma var och fixade Vimsa och red i ridhuset. Han ska ah varit Super duktig! Kul, Kul. I vilket fall så blir uppdateringen inte så bra nu då jag har massa annat att tänka på, har en jätte stressig dag i skolan, samt gymnasieval som ska vara inne om 2 veckor (!!). Så med andra ord känner jag mig lite stressad, därav dålig uppdatering. Men det får ni stå ut med.
 
Idag är planen att jag åker (tillsammans med mamma förmodligen) till stallet när pappa kommit hem, dressyr i ridhuset står på schemat. Blev super taggad på att rida dressyr när han var så fin igår enligt mamma! Ska se om jag hinner skriva några mer tidsinställda idag, en har ett om dagen fram tills på fredag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0