Linsa Vimsalabim 37-0065

För er som inte vet vem Vimsa är så kommer det en "presentation" här.
 
Min ponny heter Linsa Vimsalabim, han är en godkänd Welsh Cob hingst född år 2008.
Jag har haft honom sen den 31 Maj 2013.
Innan han kom till mig har han haft relativt många ägare. Har aldrig "hunnit finna sig helt tillrätta". Hos mig hoppas jag att han ska få stanna länge!
Vimsa är en svart skönhet med vita tecken på alla ben, samt en snopp och en stjärn i ansiktet.
E:  Pentyparc Shonnyn Du  (C)
eu: Glenmead Virginia  (C)
Ue: Ceibach Bonheddwr (C)
 
Vimsa som han kallas är en super go ponny med ett kanon psyke. Han gör för det mesta alltid sitt bästa och försöker i allt han gör. Han är lugn och trygg i sig själv och blir inte rädd för särskilt mycket.
Att rida är han cool, rätt mycket att rida, inte helt lätt alla gånger, när man vet vilka knappar man ska trycka på är han helt underbar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0