Tävling Lurbo Ridklubb 2 Februari 2014

För det fösta ska ni veta att jag är sjukt nöjd!
Vimsa skötte sig riktigt bra, han hoppade super bra och hade bra framåtbjudning och minimalt stökig. Ni som följer mig på instagram vet redan resultatet, men för er som inte gör det. Hade en kanon runda med ett skit stopp som jag helt och hållet tar på mig själv. Han hoppade  alla hinder fram till sexan klockrent. Innan sexan tappade jag ridningen lite och tänkte på andra saker, men schysst som han är så hoppar han snällt ändå, mot sjuan red jag inte över huvudtaget, och det var ett lite tittigt hinder. Så där tog det stopp. Tog om och han fortsätter hoppa de två sista hindrena kanon! Duktiga Vimsa! Dock var han rätt jobbig att lasta både på dit vägen och på hemvägen. Det var nog det längsta vi stått på länge. Jaja, han gick in tillslut. Som sammanfattning. Jag är suuuuper nöjd, verkligen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0