Blogg.se appen strular, igen...

Som salt så strulet blogg.se appen, igen. Därav inga inlägg idag, den strulade även igår kväll när jag skulle lägga in dem tidsinställda...
Nu bloggar jag från Ipaden eftersom att mamma jobbar på sin dator. 
Vilket är väldigt jobbigt...

Mamma var hos Vimsa idag, joggade i ridhuset, ni som är vän med henne på Facebook anade ju hur det gick :) 
Han hade varit jätte duktig och hon uttryckte signatur såhär "man skulle kunna rida i flera timmar". 

Idag är jag svintrött, har bara tagit det lugnt, fixat lite på mitt rum och kollat serier. 

Planen för imorgon är att åka till Vimsa direkt efter skolan, och förmodligen rida ut. Blir mysigt. Han kommer att få vila på fredag och gå lördag och söndag. 

Förresten, någon som vet en bra hemsida eller någonstans man kan köpa transport dekaler? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0