Lugn och skön dag

 
 
Är hemma, har fixat klart Vimsa var där och mockade, fyllde på hö och halm i hagen kollade vattnet och fyllde hö påsar tillsammans med mamma. Klockan är 14.20 och har inga speciella planer, har planerat att kolla på världscupen i hoppning på svtplay och blogga lite. Har lite små ideer och får se om jag kommer på någon mer under tiden jag bloggar.
 
Kommer att komma upp lite planer om träningar 2014, mina idoler, en 30 Days osv.
Blir bra tror jag, förhoppningsvis ska vi åka till ikea någon dag också!

Kommentarer
Postat av: Emily och Jonna

Nu är vinnaren av veckans blogg utsedd, kika in och kolla om du är den stora vinnaren!

2014-01-20 @ 16:35:10
URL: http://ponnyryttare.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0