Träningen igår!

Inlägget har total försvunnit... Ingen aning om vart eller varför...
Jaja, skriver om.
Träningen igår gick jätte bra! Roliga övningar men även lite kluriga, det gillar jag. 
Tror vi hann med runt 6 övningar på 1 timme och 15 min, vilket inkluderade uppvärmning. 
Riktigt bra, effektivt! 
Jag är super nöjd och satsar på detta åtminstone terminen ut. Kommer eventuellt? Bli någon kurs också... Blir spännande att se. Har fortfarande lite på g på träningsfronten, kommer ett eget inlägg om det snart...
Åter till träningen, jag är super nöjd med Vimsas insats. 
Duktig var han! 


Sorry för suddiga bilder, men dem är fotade från en film. 
Men från igår iallafall! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0