Märkes grejer

Jag har aldrig varit så förtjust i märkes saker. Jag tycker att det är sjukt onödigt att lägga så pass mycket pengar på någonting som går att hitta såååå extremt mycket billigare utan ett märke på osv.
 
Jag tycker att extremt många märkessaker är jätte snygga, men jag är en aning snål för att lägga så mycket pengar på någonting jag bara tycker är snyggt. Hyffsat billiga märken har jag rätt mycket av. Ett exempel på ett märke jag tycker har hyffsade priser, tycker jag är schockemöhle. Snygga stilrena saker. Fast lika gärna som jag köper schockemöhle köper jag från börjes, det spelar lixom ingen roll för mig.


Ett sånt här schabrak har jag. Skulle inte tacka nej till fler Schockemöhle saker, stilrena och snygga. 
Vimsas transportskydd är även från Schockemöhle.  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0