Dag 1 - Presentera mig och min häst

Vi börjar med mig då:
Jag heter Julia Lindblad, är född den 28e september 1998. Jag har ridit sedan jag var ungefär 3 år. Jag har ridit både på ridskola och haft egen häst. Skulle jag beskriva mig själv skulle jag säga att jag är målmedveten, perfektionist, väldigt envis och snäll. 
Jag är blek som ett spöke men ni får överleva med det. 

Linsa Vimsalabim: Min ponny Vimsa är född 2008 och är alltså 6 år i år (2014). Han är en svart, godkännd welsh cob hingst och han än så länge en avkomma. Jag har haft Vimsa sen den 31/5-2013. Innan han kom till mig har han inte gjort särskilt mycket, han kunde endast grunderna och i år är ett delmål vi har att starta LA på godkända procent. Än så länge har vi bara startat några få tävlingar med riktigt bra resultat, 3 placeringar av 5 möjliga, lokalt. Vi har även varit ute och hoppat lite med riktigt bra LD rundor i bagaget, dock bara en nolla. I år ska vi om vi hinner, starta några LC i hoppning. 
Våran huvudsakliga satsning i år kommer att ligga på dressyren och vi kommer att ta hoppningen på sidan om. 

Vår senaste start, första för säsongen slutade med vinst! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0