Frågor

Vad är dina favoritsaker i stallet (till hästen)?
Oj, svår fråga! Hmm, gillar dels denna:
Sen gillar jag denna:
 
Har nog inga egentliga favvo-saker. Ska tänka på det tills vidare.
 
Vad är din åsikt om natural horsemanship?
Tycker inget speciellt om det om jag ska vara ärligt. Tycker att det verkar som ett bra sätt att stärka bandet mellan sig och sin häst. Är inte insatt men ät något jag skulle kunna tänka mig att prova, fast i lightversion. Jag tycker att många (drar inte alla över en kant) NH-människor har konstigt tänk, kommer att komma ett inlägg om det senare. Alla täckes diskussioner, nosgrimmor, bett osv. Ja ni förstår vad jag menar. Som sagt det kommer ett separat inlägg om det snart.
Har du något favoritprogram att rida?
Inte är det LC:2 i alla fall. Usch och fy. Det är ologiskt med massa avbrott där hästarna ska lära sig öka och konstiga linjer. Har ju inte ridit så många program men gillar LA för ungponny rätt mycket faktiskt. "Mitt" program för året :)
Hur länge har du haft Vimsa?
9 månader och 9 dagar idag! :)

Vad har du för träningsplaner framöver med honom?
Oj, träningsplaner. Tränaren jag ska rida för är bortrest men kommer hem i slutet på mars. Det kommer att vara hemligt tills att hon kommer tillbaka. Så det återstår att se tills hon kommer hem.
 
Åh, vilken häst! Vad är det för ras? Hur länge har du haft henne och vad har du för långsiktiga planer med henne? :)
Tack så mycket! Dock är han så mycket han det kan bli, han är nämligen hingst! ;) Men han är en Welsh Cob. Ärligt har jag inget "slutmål". Jag tar allt som det kommer. Svårt att säga när han är så pass ung också. Jag har haft honom i 9 månader och 9 dagar.
 
Vilken skola och vilket program tänker du välja till gymnasiet?
Hur gammal är vimsa?
Det vet jag inte än! :/
Han är 6 i år, född 2008! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0