Torsholma cup - omgång II

Sorry, detta inlägg borde kommit igår... Men vi hade gäster hela kvällen. Så det kommer nu.

Jag fick iallafall lite bråttom vilket resulterade i ganska kort framridning. Väl på framridningen var det lite kaos då dem allra flesta som tävlar Torsholma cup inte är vana att vara ute på tävlingar. Men det gick bra. 
Väl inne i collectingring segade han ihop lite och jag var tvungen att få igång bakbenen på honom igen, genom att göra halt-fatta galopp- halt- galopp osv. 

Det som var roligast igår var att när jag red in på banan, innan jag fått startsignal så red jag rätt upp, och han taggade till super mycket! Jätte kul. Medans jag väntade på startsignal red jag lite mellangångarter. 

Själva programmet gick väl lite både bra och dåligt. Jag var inte nöjd direkt när jag kom ut, men sen blev jag nöjd ändå på slutet. Han var rätt seg vissa rörelser och visade knappt någon skillnad i mellangångarterna. Men men, han var rätt duktig ändå :) 
Ritten slutade på 65, nånting% och vinst! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0